Tuesday, February 13, 2007

Update 13-2-2007


Het frietkot met zeezicht gaat niet door. De kapitein is een beetje doorwaaid en van koers veranderd. Baaaaaaaaaaaaaaaalen. We zijn nu een onderkomen in de buurt aan het fixen, maar dat is nog een beetje camera schuw. De familie die er nu inzit, moet er eerst uit ge-bonjour-d worden. Met een beetje geluk kunnen we onze koffers er vrijdag uitpakken. Maar niks is zeker in het land van qatkouwende Ali, dus ik zal details tot later bewaren. Insya Allah!
Nu nog even hier ---->

3 comments:

Tessa said...

Nou wel jammer hoor van die frietkot met zeezicht maar daar komt vast wel weer iets anders veel leukers voor in de plaats!
So far ziet het er wel allemaal erg mooi uit, beetje oud, maar toch!
Wat een gedoe om hier een boodschap te kunnen achter laten, dat was voor mij natuurlijk weer veels te moeilijk, hoop wel dat niet iedereen dit nu kan lezen maar dat zal wel weer van wel! ja ik ben het Tessa de computernerd!
Wil wel een foto van jou zwemmend, hihi.. nou we spreken elkaar snel weer groetjes!!
ps. jullie slapen nu toch niet in dat bootje he, jaja nerdje domme vraag ik weet???

Dorine Thomissen said...

Super nerd! Ja iedereen kan het lezen hahahaha. Dus als je geheimpjes hebt moet je me ff mailen!

Tjuuuus,
D

Anonymous said...

Hi Dorine,
Kom ik nu pas door je msnnaam achter jullie site...Maar zo lang is ie nog niet online..pfft, anders had ik veel moeten bijlezen! Balen van je house@sea..Maar..zoals Tessa zegt t komt vast goed! Al aan t werk met een computer en hoe gaat de taal leren? Maarre ik wil nog meer foto's en stukjes tekst :-)).
Tot MSN, je zat net op de plee zei BB..haha..Fijne valentijn nog! kus